.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
حضرت آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی که از روز دوشنبه به دلیل مشکلات ناشی از عارضه گوارشی و با حالت شوک و عفونت از قم با آمبولانس به بیمارستان لاله در تهران بستری شده و بر اثر این شرایط دچار سکته قلبی نیز شده بود، دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت.
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی دعوت حق را لبیک گفت + زندگینامه(خبر)
حضرت آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی که از روز دوشنبه به دلیل مشکلات ناشی از عارضه گوارشی و با حالت شوک و عفونت از قم با آمبولانس به بیمارستان لاله در تهران بستری شده و بر اثر این شرایط دچار سکته قلبی نیز شده بود، دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت. (ادامه)
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد! فریاد این شهید هنوز در گوش آیت‎الله خامنه ‎ای مانده است+تصاویر
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد!(ادامه)
فرمانده شهیدی که با نارنجک، 25 تانک دشمن را در عملیات رمضان منهدم کرد(يادداشت)
(ادامه)
وصیت‌نامه نخستین شهید غواص شناسایی شده
(ادامه)
انشاي یک دختر درمورد شهدای خانواده‌اش
(ادامه)
خانواده‌اي که هفت شهيد در راه وطن داده است
پدري با شجاعت و صبر و متنانتي مثال زدني که در جنگ هم فرزندانش و همسرش را از دست داد. خانه‌اش در اثر اصابت موشک با خاک يکسان شد و خود نيز با 8 سال حضور مستمر در جبهه‌ها سلامتي‌اش را به نظام اسلامي تقديم کرد(ادامه)
وصيت نامه سردار شهيد حاج حسين بصير
(ادامه)
اولین شهید روحانی دفاع مقدس شهید ولی ا...سلیمانی فرد /(ديدگاه)
اولین شهید روحانی دفاع مقدس(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي چهارشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي دوشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي امروز
(ادامه)
وقایع و مناسبتهای ماه ربیع الاول
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
نامه دختر شهيد تهراني مقدم به پدرش
(ادامه)
آمار عجیب طلاق در میان زوج های جوان
(ادامه)
خاطرات شیرین گل آقا از امام خوبی‌ها
(ادامه)
در اردوگاه اشرف چه مي‌گذرد؟
(ادامه)
سال 61 دست راستش قطع شد، همين كه خوب شد باز رفت به جبهه، مسئوليت هاي زيادي را تجربه كرد، قائم مقام لشكر 27 محمد رسوالله كه شد، گفت: خدمت گذارم در لشكر... فرمانده مازندرانی که 50 بار مجروح شد / تصاویر
سال 61 دست راستش قطع شد، همين كه خوب شد باز رفت به جبهه، مسئوليت هاي زيادي را تجربه كرد، قائم مقام لشكر 27 محمد رسوالله كه شد، گفت: خدمت گذارم در لشكر...(ادامه)
اعتراض‌ پسر شهيد تندگويان به ضرغامي
(ادامه)
نامه​هاي تکان​دهنده يک شهيد براي فرار از گناه
(ادامه)
پاسخ هیات شنای مازندران به یک خبر شمال نیوز
(ادامه)
راستی یادت هست به مادر گفتی خداحافظ می روم اما انتظار نداشته باش که برگردم و پشتم را نگاه کنم زیرا اشکهایش اراده ام را سست و پاهایم را بی رمق خواهد کرد. لحظه بوسيدن يك شهيد گیلانی توسط دخترش +عکس
راستی یادت هست به مادر گفتی خداحافظ می روم اما انتظار نداشته باش که برگردم و پشتم را نگاه کنم زیرا اشکهایش اراده ام را سست و پاهایم را بی رمق خواهد کرد.(ادامه)
لحظه بوسيدن يك شهيد توسط دخترش +عکس
(ادامه)
نامه دختر شهيد علمدار به پدر شهيدش
(ادامه)
آيا فرماندهي سپاه وارد سياست بازي شده است؟
(ادامه)
دانش آموز مازندرانی به 7 نفر جان دوباره بخشید
(ادامه)
همه چیز درباه رئيس جديد مجلس خبرگان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.